fredag 30 april 2010

Regnig och grå Valborgsmässoafton


Då var det redan Fredag igen, dagarna går så himla fort. Speciellt dagarna innan jag ska jobba helg av nån konstig anledning ;) Men i dag är det ingen vanlig Fredag, det är ju Valborgsmässoafton :) Tyvärr en regnig och grå Valborgsmässoafton..

Vid lunchtid körde jag och snäckan och handlade allt som vi ska ha tills i kväll. I kväll ska jag och min lilla familj till kära syster S och hennes P. Ska bli jätte trevligt att träffa kära vänner, grilla och titta på majbål. Får bara hoppas att det blir bättre väder i kväll än vad det har varit hela dagen. Blir tyvärr inte så länge i kväll då jag ska upp klockan 06.00 i morgon och jobba. Ska jobba hela helgen. Så denna helgen blir det Tilda och Pappa helg hemma hos oss.

I går kväll gjorde jag en jätte stor vår och sommar beställning på kläder och skor till hela familjen. Mest till min älskling, då jag gjort så mycket beställningar innan i vår till mej och snäckan. Var i Växjö och shoppade i Onsdags men hittade tyvärr inte allt jag sökte efter. Så det blir en beställning på nätet också. Älskar att man kan sitta hemma i lugn och ro och klicka hem det man behöver och vill ha. Allt som finns i butikerna finns ju även att köpa på nätet. Vilket är jätte bra då älskling är ganska kräsen och ska bara ha vissa fina märken på kläder och skor.
Började rensa ut i garderoberna här hemma i går och ska skänka massa kläder som vi inte använder längre eller är trötta på. Så det blev hela två fulla blåa IKEA kassar med kläder som ska skänkas. Så nu ska det in nya fina kläder och skor :)

Ha en trevlig Valborgsmässoafton vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar