tisdag 20 april 2010

Leos Lekland




Efter att jag och min lilla familj hade ätit frukost körde vi till växjö på Leos Lekland med våra kära vänner J och M och deras små snäckor. Var jätte roligt att älskling kunde följa med oss, då han fick ledigt från jobbet i dag. Vår lilla snäcka hade jätte roligt på Leos Lekland. Hon sprang runt som en liten galning ;), hoppade, åkte rutschkana med oss och lekte med alla miljoner bollar i bollhavet. Efter flera timmars lekande blev det Mc Donalds, då vi alla var vrålhungriga.

När vi väl var i Växjö bestämde vi oss för att kolla om vi hittade en fin sandlåda till snäckan som hon kan ha nu när det är vår och dax för utelekar. Har kollat där vi bor men jag har inte gillat dom. Så efter tredje affären i Växjö hittade jag en jag tyckte jätte mycket om som både var lagom stor, hade sittplatser, lock och var i trä. Så den fick följa med hem till oss.

I kväll var det inga problem för vår lilla snäcka att somna. Tog max 3 minuter. Har varit en rolig dag för snäckan med mycket lekande, springande och skratt. Och det tar på krafterna när man är liten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar