onsdag 28 april 2010

Shopping dag





I dag har jag och snäckan varit i Växjö med kära syster S och shoppat loss hela dagen. Älskar att shoppa, vilken tjej gör inte det!?
Har blivit massa fint till hela familjen, men som alltid mest till snäckan så klart.
Det finns så mycket fint och sött att köpa till vår lilla älskling, man vill helst ha allt.
Speciellt nu när sommarkläderna har kommit fram i affärerna, med alla dessa söta små sommar topparna, klänningarna och kjolarna. Och inte att prata om dessa söta små sandaler.

Efter flera timmars shopping, var vi alla tre vrålhungriga. Blev en jätte god lunch på en restaurang jag inte kom ihåg namnet på, men gott var det!
Bestämde ganska snabbt att vi inte alls var sugna på Mc Donalds snuskiga mat som det annars brukar bli.



Nu väntar den varma goa sängen med lite välbehövlig sömn. Känns som att man gått flera mil i dag så mina stackars ben behöver vila lite.
Ska försöka komma upp i vettig tid i morgon då jag och vår lilla snäcka ska till öppna förskolan i morgon eftermiddag med min kära vän J och hennes två små snäckor.

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar