tisdag 6 april 2010

Shopping i Hässleholm

Då var det Tisdag och påskhelgen är över. Men nu är det en ny vecka med nya tag och förhoppningsvis blir denna veckan jätte bra med fint väder.
I går var det sista dagen som älskling var långledig så då passade jag på att storstäda hela huset, så skönt när det är gjort. Det går mycket snabbare att städa när älskling är hemma för annars måste man pausa när snäckan ska äta, sova, byta blöja mm. Nu fixar älskling det när jag fixar huset :) Visste att jag inte skulle hinna med den nu i veckan och till helgen jobbar jag. Har även hunnit med att putsa alla fönster, och det tar sin lilla tid när man har ett stort hus med många fönster. Så glad att jag hann med det också. har även inhandlat nya växter till mina fönster så nu är det extra fint i fönstren.

I dag i det soliga vårvädret har jag och snäckan varit i Hässleholm med min mamma. Vi har haft jätte trevligt med mycket shopping, fika och promenad. Tycker om att vara i Hässleholm, dom har alla affärer och det är mysigt där och mycket trevligt folk. Annars brukar det oftast bli Växjö som vi åker till för att shoppa men det kan bli för enformigt. Kul att åka någon annan stans ibland för att shoppa. Så nu har det inhandlats mycket fina vår och sommarkläder till hela familjen :)

I morgon är det Älmhults marknad så i morgon vid lunch tid blir det en promenad dit för att inhandla penseer till mina stora krukor ute.

Ha en bra kväll vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar