lördag 3 april 2010

Jobbdag och Påskfint



Lördag och påskafton, alla är lediga och ska fira påsken med nära och kära. Men inte jag, jag har jobbat. Ska iof inte klaga då jag nu är ledig till nästa lördag. Men det är ju påsk!! I går kväll var jag och min älskade familj hos våra kära vänner J och M och deras två små snäckor. Var jätte kul att träffas grilla, prata och självklart att barnen hade roligt tillsammans. I dag har det varit Tilda och Pappa dag, då jag jobbat :) Dom dagarna brukar bestå av mys, bus och promenad. Och även i dag har det varit så. Har saknat mina två älsklingar hela dagen, speciellt nu då det är påsk och man ska vara tillsammans. Men i morgon ska vi åka hem till mina föräldrar med mina systrar och respektive och äta gott och bara ha det bra. Så det blir påskfirande med nära och kära då istället för i dag. Ska bli jätte mysigt! Innan jag började att jobba i dag åkte jag in till byn och köpte en påsktårta som jag tänkte att vi skulle ta med till mina föräldrar i morgon. Visst är det söt!?
Ha en bra kväll vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar