onsdag 21 april 2010

Onsdag

Då var det Onsdag, redan. Snart helg igen! Känns som att dagarna bara springer iväg.

Efter frukost åkte jag och snäckan till min chef. Ska börja jobba lite mer, tyvärr blev det ännu en gång bara helger. Jag vill själv jobba lite mer då jag inte jobbar så mycket som jag önskade från början när jag skulle börja jobba extra. Men nu vill jag jobba mer extra på vardagarna istället för mer helger. Men det fanns tyvärr inte. Så det blir mer helg jobb. På sex veckor är jag bara ledig två helger. Och detta ska jag göra tills 1 Oktober, då jag sedan ska börja jobba på "riktigt". Alltså då jag inte ska ta ut mer föräldraledigt :( och min snäcka är så stor att hon ska börja på dagis. Kan inte fatta att tiden med snäckan har gått så fort och att hon faktiskt inte är så liten längre. Jag kom ihåg när snäckan var nyfödd, då tyckte man att man skulle vara hemma jätte länge. Men det har gått så himla snabbt och månaderna bara springer iväg. Den 1 Maj blir snäckan redan hela 17 månader.

I eftermiddags när snäckan sov har jag klickat hem lite nya saker till hennes rum och lekrum. I tidningen Hus & Hem som jag fick av designonline.se var det 20% på allt hos forvara.se
Så där blev det två rosa korgar att förvara snäckans leksaker.
Blev även nya gardiner från Moln. Har tröttnat lite på busungarna av Karin Mannerståhl som hon har i sitt rum nu, så det blir Moln av Gunila Axen i rummet istället.

Ha en bra dag vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar