torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Då var det dax för vår lilla snäcka att gå påskkärring i dag till min och älsklingens familjer. Min älskling har varit förkyld och lite halv krasslig i dag också så han har varit hemma från jobbet och kurerat sig. I förmiddags var jag och snäckan hos min mamma och hälsade på, där snäckan gick påskkärring. Hon var så söt när hon sprang runt i sin lilla kjol med små fräknar målade på näsan och kinderna. Senare under middagen kom även min pappa hem, Per och min lilla farmor och tittade på vår söta påskkärring som har varit så glad hela dagen. Var roligt att komma hem igen och träffa alla då det var länge sedan vi var där, då vi har varit sjuka. Var även jätte kul att se att deras badrumsrenovering går framåt. Har inte sett den sen dom började riva ut allt, då det var ganska stor förändring. Längtar efter att se när allt är klart! I kväll har jag, älskling och snäckan varit och hälsat på svärmor och A. Där Tilda också gick påskkärring för dom. Har varit en lång dag för snäckan som varit påskkärring i stort sett hela dagen, så nu susar hon så sött. Är jobbigt att vara påskkärring :)
Ha en bra kväll vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar