onsdag 31 mars 2010

Öppna förskolan och Paket

Då var det Onsdag, tyvärr en mulen och regnig sådan. Men det har varit en bra dag iallafall. Älskling är tyvärr förkyld i dag och hemma från jobbet, stackarn han kom hem tidigare från jobbet i går och var helt slut. Min förkylning är på övergång och snäckan här helt frisk, har inte ens hosta kvar :) Så nu har förkylningen gått om hela familjen.
I eftermiddags har jag och snäckan varit på öppna förskolan med J och hennes små snäckor B och C. Snäckan har nog saknat att vara där undertiden som hon har varit sjuk. Hon hade jätte roligt där och lekte med sina små vänner, så söta dom små liven :)
På hemvägen hämtade jag ut mitt paket som äntligen har kommit från Polarn och Pyret. Har beställt massa kläder till snäckan nu till våren, mest ytterkläder. Våren har försvunnit här för tillfället och det bara regnar, så det passade ju jätte bra att paketet kom nu. Då jag bla beställt regnkläder, gummistövlar, vattentäta vantar, fingervantar, ny vårmössa som hon kan ha nu när det regnar ute. Kommer passa bra med hennes nya skaljacka och fleece jacka också från Polarn och Pyret som jag köpte förra veckan. I kväll ska jag och snäckan göra färdigt alla påskkorten som hon har ritat tills i morgon, då hon ska gå påskkärring till min och älsklingens familjer. Snäckan kommer att vara den sötaste lilla påskkärringen :)
I kväll när snäckan sover ska jag kolla på premiären av Arga snickaren på tv.
Ha en bra kväll vänner!



1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Så fina kläder du har köpt till snäckan.Skönt att hon äntligen är frisk.Vår Tilda har blivit dunderförkyld puhhh...hoppas det går över snabbt..

    KRAM!

    SvaraRadera