tisdag 16 mars 2010

Tisdag





En lugn och skön dag. I dag har svärmor varit och hälsar på oss, tagit en fika, pratat lite och lekt med snäckan. Har även blivit lite städande och fixande här hemma meddans snäckan sov på eftermiddagen. Älskling satte upp min hylla i sovrummet i går kväll som jag fyndade på IKEA. Snäll älskling man har. Blev jätte snyggt och jag är så nöjd med resultatet. Jag och snäckan har även gått en promenad i det fina och soliga vädret. Är så skönt nu när våren, solen och värmen börjar komma. Bara snön kvar nu som ska försöka töa, men det tar nog sin tid med alla dessa meterhöga vallarna. Har i kväll hållt på med vår nya postlåda som förhoppningsvis ska komma upp i morgon. Den är så fin och vi kommer definitivt att ha den finaste postlådan på gatan. Bild på den kommer i morgon. När snäckan sover i kväll blir det mys framför tvn med bygglov och desperate housewifes. Ska även skriva lite i Tildas Mitt första år bok, som jag skrivit i sen vår lilla älskling kom till världen.
Ha det bra i kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar