onsdag 17 mars 2010

Mysig onsdag


Efter att jag och snäckan ätit frukost åkte vi in till byn för att handla lite. Var behövligt då det var tomt i vårat kylskåp. Jag och snäckan tog även en runda i klädaffärerna, dom har så fina vår kläder. Men man känner inte för att köpa några vår kläder ännu, då man inte kan ha dom kläderna förrens om ett bra tag då det är varmare ute. Ännu är det förkallt för min del. Som tur kom det en H&M Katalog på posten i dag med jätte fina kläder, som jag kan ha nu när det fortfarade är kallt ute. Blev även lite vår/sommar kläder ändå ;) Är bäst att beställa det redan, för när det är vår och man vill beställa är kläderna oftast slutsålda. Så det blev lite nya kläder till mig i dag iallafall.

Skulle egenterligen åkt till öppna förskolan med snäckan i eftermiddags, men hon var så trött i dag. Det blev en tupplur på hela 3 timmar. Trött liten snäcka i dag. Undertiden snäckan sov passade jag på att städa av lite här hemma och tog fram lite påsksaker.

När älsklingen kom hem satte vi upp vår nya postlåda. Är helt klart den finaste på gatan! Bild på den kommer i morgon då det blev så mörkt ute och bilden inte alls blev bra. I kväll har det varit mycket skratt och bus med vår lilla älskling. Senare i kväll när snäckan sover ska jag och älskling kolla på de stackars familjerna i fuskbyggarna.
Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar