söndag 28 mars 2010

Söndag

Då var det söndag igen. Att helgerna ska gå så snabbt :(
Men i morgon är det Måndag och en ny vecka att se fram emot, med förhoppningsvis fint vår väder.
Har varit bättre väder i dag så familjen har varit och fixat i trädgården, och nu är även trädgårdmöblerna ute. Har även planterat vår blommor i mina krukor. Men nu när jag äntligen har planterat vår blommor så har våren försvunnit, så typiskt! Hela veckan har det varit varmt, skönt och strålande sol, men hela helgen har det varit kallt, regnit och blåsigt. Får hoppas att våren kommer snart igen.
Älskling blev så sugen på årets första grillning i dag när vi var ute så i kväll stod det grillat på menyn. Var jätte gott, hade nästan glömt hur gott det är när man inte ätit det på hela vintern.
Vår lilla snäcka mår mycket bättre, har bara lite hosta kvar. Men i kväll har både jag och älskling känt oss lite krassliga och slöa, så nu är det nog tyvärr våran tur att bli sjuka. Vi skulle egentligen åkt hem och hälsat på mina föräldrar i dag men det blev tyvärr inget i dag då jag och älskling känt oss krassliga. Vi brukar annars vara hemma hos mina föräldrar antingen på lördagen eller söndagen och hälsa på och äta lite gott, om jag inte jobbar helg förstås.
I kväll när snäckan sover ska jag och älskling bara slöa framför tvn och bara ha det bra.
Ha en bra kväll vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar