lördag 20 mars 2010

Jobbdag


Jobb jobb nästan hela dagen.. Min dag började kl:05.50, var jätte trött då jag både sovit dåligt i natt + att jag inte är van att gå upp så tidigt. Men det var bara att göra sig iordning och köra till jobbet. Tycker att det är jätte roligt att jobba då man har så himla goa arbetskamrater. Efter jobbet var jag så himla trött i mina ben att det nästan dunkade i dom när jag satte mig i bilen för att köra hem. I mitt jobb blir det att man går och springer en hel del. Så det var så skönt att komma hem och ta det lugnt med min älskade familj. Äta lite gott och bara mysa! Har ju saknat dom hela dagen.. Snäckan har haft lite feber i dag också och vatt lite snuvig, förhoppningsvis blir snäckan bra snart. I kväll blir det att bara ta det lugnt i soffa framför tvn med älsklingen när vår lilla skatt sover. Ska även läsa min tidning som kom på posten i går som jag inte hunnit läsa ännu.. Sen blir det att gå och lägga sig tidigt i kväll och ladda batterierna då det är en jobbedag i morgon också.
Ha en skön kväll vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar