fredag 12 mars 2010

Sorglig fredag



Min dag inleddes med en lugn och skön frukost. Efter att snäckan fått sin välling blev det frukost och nyhetsmorgon framför tvn för min del. Undertiden hade snäckan fullt upp med att leka med sin älskade gose kanin som hon älskar så mycket och kan absolut inte sova utan den. Älskling har varit hemma från jobbet i dag då han har vatt lite krasslig sen i går. Stackars min älskling! Syster L kom och hämtade mig på förmiddagen då vi och mina föräldrar skulle på begravning. Snäckan var hemma hos älsklingen. Var så sorgligt, men begravningen var jätte fin. Efter begravningen hade man inte lust att göra någonting då man var så deppig. Men med en sjuk sambo hemma var det bara att åka iväg och handla då det ekade tomt i vårat kylskåp. Kunde inte låta bli att kolla lite på bokrean när jag handlade,så det blev fyra böcker till snäckan som följde med hem. Än så länge är hon förliten för böckerna men när snäckan blir större kommer hon garanterat att tycka om dom. Hon älskar sina pekböcker som hon har nu och pekar på djuren i böckerna och säger hur dom låter. Så roligt när hon gör det, vår duktiga lilla tjej.

I kväll blir det massa massa mys med min älskade familj och en god bit mat. När vår älskade Tilda susar sött i kväll blir det let`s dance och solsidan för mej och min älskling, om min sjukling inte somnar i soffan istället ;)
Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar