torsdag 25 mars 2010

Vår lilla Påskkärring



Vilket underbart vår väder vi har i dag. Snäckan mår mycket bättre i dag är inte alls lika snuvig längre , har ingen feber och hostar inte mycket. Hostmedicinen har hjälpt kanon bra. I eftermiddags har jag och min kära syster tagit påskkort på snäckan. Vår lilla älskling var jätte söt när vi klädde ut henne till påskkäring och fotade henne. Så nu kommer nog familj och släkten bli jätte glada när dom får ett sånt fint påskkort på posten nästa vecka. Jag och Tilda har tagit en långpromenad ute i dag, var jätte skönt! Man blir så glad och pigg när solen skiner och det är varmt och skönt. I kväll blir det att åka en runda till IKEA för att inhandla ett nytt soffbord i vardagsrummet, då kära syster nästan har tvingat oss att hon ska få det vi har där nu. Haha ;) Så visst får hon det, då det ändå är lite för långt. Sen är det roligt att förnya vardagsrummet lite. I kväll blir det mys med älskling framför soffan med den nya Wallanderfilmen.
Ha en bra kväll vänner!

1 kommentar:

  1. Hittade ingen mailadress...
    Jag tänkte höra om jag kunde använda en av dessa bilder som en del av ett fotomontage som skall vara i en webbannons, hör gärna av dig så snart som möjligt till mig: thorbjorn.ostling@mittmedia.se

    (Vänligen radera denna kommentar sen...)

    SvaraRadera