tisdag 9 mars 2010

Solig dag hos mamma





Blev en tur till mamma i dag och hälsade på då hon var ledig. Vi hann med både fika, långpromenad med snäckan, hälsade på min farmor och en tupplur för snäckans del. Snäckan älskar att vara hemma hos sin mormor och morfar då hon får uppmärksamhet till max. Stackars vår lilla snäcka som har haft lite feber i eftermiddag/kväll då hon har hela sex tänder på gång.. Två har kommit upp lite men dom andra har precis börjat titta upp, så det blir en jobbig period för snäckan innan alla sex tänder kommit fram. Tänderna kliar så hemskt så stackars snäckans humör är inte på topp som det annars brukar vara. Våran kväll bestod av mys i soffan med god mat med ett av mina favorit pogram Bygglov. Hann även med att köpa två tidningar i dag som jag ska läsa innan jag somnar, så snart ska jag krypa ner i den varma goa sängen och läsa mina tidningar. Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar