lördag 13 mars 2010

Härliga Lördag!


Vilken underbart varm och solig Lördag! Min dag började med sovmorgon, fick det av min älskling då han är lite bättre i dag och för att jag tog hand om min sjukling hela dagen i går. Snäll älskling man har! Har haft besök hela eftermiddagen i omgångar. Först var min kära mamma och pappa och hälsade på och tog en fika, senare kom P och J en runda. Snäckan älskar när det kommer besök då hon ska leka med alla och visa sina leksaker. Det har varit underbart fint väder i dag så jag och min lilla familj har i eftermiddag varit ute och gått en långpromenad i den strålande solen. Så skönt att våren äntligen är här eller iallafall är på väg. Vi har haft en sån lång, kall, och så fruktansvärt mycket snö hela vintern så våren är såå efterlängtad I kväll ska vi ha besök av vännerna M, J, B och lilla C. Blir en god bit mat, film och mycket skratt. Ha det så bra vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Låter som en härlig lördag..Mycket besök ni hade, en annan hade varit helst slut.Vill du träffas på tisdag?Ta en fika kanske??

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var helt slut när jag gick och la mej, men det är roligt med besök :) Vi träffas gärna på tisdag och ta en fika.

    Kram

    SvaraRadera