onsdag 7 april 2010

Marknad och Fika


Underbart solig och fin vårdag, passade perfekt för vårmarknad i byn i dag.
Vid lunch tid promenerade jag och snäckan till byn för att möta upp min kära vän J, hennes lilla T, och vännerna L, J och min kära mamma. Blev en snabb runda genom marknaden, som inte är speciellt stor.
Blev en mimmi pigg ballong till snäckan och vita penseer till mig.
Senare blev det en lång fika stund för oss inne på Hartmans. Jätte mysigt!
Vi ska till Hartmans i morgon oxå på förmiddagen för att ta oss en lång och god frukost, meddans våra små snäckor leker så sött i lekhörnan :)

Efter att vi kom hem från marknaden var vår lilla skatt så trött efter en lång dag att hon sov i hela 2,5 timme. Då passade jag på att sitta ute i solen och läsa tidningen med en kopp te. Var jätte skönt och härligt! Hoppas att jag fick lite sol i mitt krit vita ansikte som inte fått mycket sol i vinter ;)

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar