onsdag 14 april 2010

Tapet beställd



Redan Onsdag, dagarna bara rusar förbi. Snart helg igen och jag är ledig :)
Vår lilla snäcka mår bra i dag. Jätte skönt! Hon tog sovmorgon i dag till 9. Var nog trött då vi var på lasarettet sent på kvällen i går, så hon somnade i bilen påvägen dit och kunde inte somna om när vi kom hem utan fick vara uppe med mamma och pappa en stund.

Efter att jag och snäckan ätit frukost i dag gick vi en lång och skön promenad i det soliga vårvädret.
När vi kom hem tog jag och snäckan en mysig fika ute i det soliga vädret.

I eftermiddags när snäckan sov klickade jag hem tapetrullar till snäckans lekrum från degignonline.se för dom hade 20 % rabatt på alla tapeter. Så det klart att jag passade på att klicka hem det ;)
Blev Kaspar tapet i rosa färg från Sandberg Tapet.
Jag har legat lite på latsidan när det gäller Tildas lekrum. Lekrummet var klart i Februari förutom fondväggen som skulle tapetseras, vilket jag skjutit på i flera månader. Men nu ska jag ta tag i det och göra klart allt och i kväll ska det inhandlas tapetlim. Hoppas att rullarna kommer innan helgen så jag kan fixa fondväggen då.



Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar