söndag 11 april 2010

Söndag kväll

Äntligen Söndag kväll. Är nog inte många som håller med mej då det är Måndag och jobbedag för många i morgon. Men jag är ledig! Har jobbat klart min jobbehelg, så nu är jag ledig i 2 veckor tills det är dax för jobb igen.

I Fredags kväll var vi hos våra kära vänner J och M och deras två snäckor. Var jätte trevligt då vi åt grillat, pratade massa och snäckorna lekte så sött tillsammans.


Hela Lördagen och Söndagen var det jobb för min del. Snäckan och Älskling har i dag varit hemma hos mina föräldrar och hälsat på. Senare blev det en runda till vårmarknaden i byn dom bor i. Så snäckan hade fått en liten vindsnurra på marknaden av sin mormor och morfar som hon stolt visade upp när jag kom hem efter jobbet. Snäckan är på bättringsvägen, har ingen hosta alls då hostmedicinen hjälper kanon. Är bara lite snuvig förtfarande. Ska nog denna gången vänta ett tag med att åka till öppna förskolan med henne när hon blir frisk. Var antagligen där hon blev sjuk nu igen. Är så många barn som träffas där ofta så dom små liven smittar ju varandra.

Nu är jag helt slut så snart ska jag krypa ner i den varma goa sängen.

Ha det bra vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar