söndag 25 april 2010

Söndag


Söndag kväll igen.. Tycker inte om söndags kvällar, om jag inte jobbat helg förstås. En hel vecka tills hela familjen är lediga tillsammans igen. Älsklingen är ju hemma på kvällarna på vardagarna men det är ju en sån kort stund innan det är läggdax för lilla snäckan.

Helgen har varit kanon hos oss!!
Blev en heldag hos Mamma och Pappa i Lördags. Är så skönt att vara hemma ibland och bli lite ompysslad och bortskämd med lagad middag och sköna promenader ute i skogen i vårsolen.
När snäckan sov sin middagslur satt jag och mamma ute på deras glasveranda i solen i 2 timmar.
Underbart skönt!


I dag Söndag har familjen haft besök av min kära vän J och hennes små snäckor Bella och Casandra.
Var jätte trevligt!
Efter att snäckan sovit sin middagslur åkte jag och min lilla familj till Växjö för att inhandla massor med brädor till vårt nästa hemma projekt. Blev även lite prylar och massor med målarfärg till data/arbetsrummet som nu ska fixas iordning. Och självklart lite shopping till familjen och storhandling inför veckan.

Nu väntar sängen för i morgon eftermiddag ska jag träffa min kära vän E och hennes lilla Liam.

Ha en bra Söndag kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar