lördag 1 maj 2010

Första Maj


Vår älskade Tilda 5 månader för exakt ett år sedan i dag!

Då var det dax för min jobbehelg igen.. Underbart.. haha
Trivs jätte bra på den avdelningen som jag är på nu, så jag hoppas verkligen att jag får stanna där när min mammaledighet är slut. Fantastiska arbetskamrater!

Snäckan och älskling har varit hemma och myst och busat hela dagen. Synd att det har varit så dåligt väder i dag, annars hade dom nog varit ute mycket. Då snäckan älskar att vara ute och leka. Får hoppas på bättre väder i morgon!

Hade en jätte trevlig kväll i går hemma hos min kära syster S och hennes P med vänner.
Blev mycket skratt, Majbål och grillat så klart. Är ju så himla gott med grillat!

I dag blir vår skatt hela 17 månader gammal! Så fort allt går, tycker att man kan stanna tiden lite nu. Eller iaf att tiden ska gå lite saktare. För ett år sedan var snäckan bara 5 månader gammal då tyckte man att hon hade blivigt så stor sedan hon föddes. Men egentligen var hon ju jätte liten. Nu däremot är hon inte så liten längre, vår stora tjej :)

Nu blir det duschen sedan sängdax för i morgon är det jobbedag igen.

Ha en bra kväll vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar