onsdag 5 maj 2010

Klädpaket och Grillat

Då var det redan Onsdag, dagarna går så fort. Bara några dagar kvar sen är det helg igen.
Jätte skönt då jag är ledig hela helgen :)

I förmiddags har jag och min lilla skatt haft besök av Dinka och hennes lilla Tilda. Jätte trevligt att träffas, prata lite och ta en liten fika.

I eftermiddags efter att snäckan tagit sin middagslur var vi och hämtade ut ett jätte stort paket med kläder på posten, som jag har klickat hem till hela familjen. Så i kväll har hela familjen provat alla våra nya kläder :)
Och ännu mer är på ingång ;)

I kväll blev älskling jätte sugen på att grilla! Och det säger man ju inte nej till. Älskar grillat!
Så när snäckan sov sött satt jag och älskling och mumsade i oss kycklingfile med klyftpotatis och grönsaker. Framför Arga snickaren på tv.

Nu är det sängen som gäller med nya numret av Hus & Hem innan jag somnar. I morgon blir det Öppna förskolan med Jenny och hennes små snäckor.

Ha en bra kväll vänner!

4 kommentarer:

  1. Läste att du och Pernilla ska ordna gatufest i år igen, då blir min svärmor glad! Hon tycker att ni har gjort huset så fint!

    Sov gott

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vi träffas jätte gärna igen.Alltid lika kul och träffa er,en massa prat och mums fika.Er middag såg jätte god ut.Själv gjorde jag snabbmakaroner med stekta köttbullar och falukort till..hihihi lyx middag på hög nivå.Gick iväg och skulle handla mat dock med barnvagen slutade med att jag kom hem yoggi och frukt..

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Anna: Vad roligt att hon kommer blir glad :) Tänkte försöka fixa klart lapparna denna veckan.
    Hon är så snäll Fru Jansson som vi kallar henne :) Hon säger ofta att huset blivit mycket finare när vi flyttat in och hur snyggt allt är. Men hon har aldrig varit inne i huset. Får kanske bjuda över henne på en kopp kaffe ;)

    Dinka: Det var Björn som fixade middagen i kväll :) Om jag skulle ha fixat middagen i kväll skulle det oxå blivit något lite lättare. Träffas gärna snart igen. En grillkväll med våra små familjer kanske?

    Kram

    SvaraRadera