lördag 15 maj 2010

DAR stolar och sjuk


Då var det Lördag och det skulle egentligen varit min jobbehelg.
Men jag är sjuk så det blev att stanna hemma och kurera mig istället.
Har jätte ont i både huvud och hals. Och i Torsdags natt skulle jag ju få feber också. Typiskt!
Så tråkigt att vara sjuk, orkar ingenting. Som tur finns det Alvedon så att jag kan vara uppe lite.

I går förmiddag skulle mina efterlängtade Charles Eames stolar ha kommit.
Två DAR stolar och fyra DSR stolar.
Men det kom bara två DAR stolar.
Alla sex stolarna skulle ju komma samtidigt!
Ringde till företaget som jag köpt stolarna av och dom fattade ingenting, vadför det har blivit så.
Dom skulle kolla upp detta och höra av sig, men det gjorde dom inte. Så nu är jag lagom sur när jag senare på kvällen såg på min mail att stolarna är skickade till mig. Så nu kommer jag säkert att åka på två fraktkostnader, och det har jag ingen lust med när en frakt går på 500 kronor.
Får ringa dom på Måndag och kolla vad dom håller på med egentligen

Nu ska snäckan ta sin middagslur, så jag tänkte passa på att vila lite jag också.
Får nog ta en Alvedon innan för att få ner febern lite.

Ha en bra Lördag vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Stolarna är jätte fina.Krya på dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla!!
    Ja, dom är jätte snygga och jag är super nöjd med dom.
    Kram

    SvaraRadera