onsdag 19 maj 2010

DSR stolarna är hemma hos oss


Äntligen har alla mina Charles Eames stolar kommit hem till oss.
Hade blivit något tokigt med leveransen av stolarna så mina fyra DSR stolar kom i dag istället for i fredags med dom andra stolarna.
Är super nöjd med dom och jätte glad att dom äntligen står i mitt vardagsrum.
Har ju väntat hela 3,5 månad på stolarna. Och det var helt klart värt den långa väntan.


Vilken underbar dag vi hade här hemma i går. Strålande solsken och varmt och skönt.
Jag och snäckan var nog ute nästan hela dagen i går.
Är roligt nu när det börjar bli varmt och fint ute så att snäckan kan vara ute och leka istället för inne. Vilket hon älskar!
Blev även jobb för mig i går kväll då det saknades folk på en avdelning.
Gick väll ganska bra ändå fasten jag är lite halv krasslig fortfarande.
Kan inte min onda hals sluta att värka snart.

I kväll har min lilla familj varit ute. Älskling har fixat i trädgården och jag och snäckan har varit och lekt och pratat med dom andra grannmammorna och deras barn. Är så roligt att vara hemma med snäckan nu då vi är tre mammor som är mammalediga på gatan.
Man träffas ofta och barnen har så roligt tillsammans. Är roligt att det är så många barnfamiljer på gatan, och barn i alla åldrar från 16 år till 3 veckor gamla.
Av 8 grannhus är det 5 som har småbarn. Jätte roligt!
Älskar vår gata, kunde inte fått bättre grannar!

Ha en bra dag vänner!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Oh, vad glad jag är för din skull att du äntligen har fått dina stolar.De är super fina...Lust och träffas en dag nästa vecka?

    Kram!

    SvaraRadera