fredag 7 maj 2010

Fullt upp


Äntligen fredag, tycker att denna veckan har gått jätte fort. Kan iof vara för att vi har hittat på massor denna veckan.

I går Torsdag var jag och vår lilla snäcka på öppna förskolan tillsammans med min kära vän J och hennes två små snäckor. Det är jätte roligt att vara där då man ser på vår lilla skatt att hon tycker att det är så roligt att vara där och leka med dom andra barnen.

I förmiddags hade vi fika och lek besök av min kära vän J och hennes små snäckor. Dom lekte så sött tillsammans medans jag och J tog oss en lång och skön fika paus med massa tjejsnack :)
I eftermiddags har jag och min lilla familj haft besök av mina kära föräldrar, då det även blev hämt pizza och lite gottis. Mums med lite skräpmat ibland ;)

God natt vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar