måndag 31 maj 2010

Måndag



Då var det redan Måndag och ny vecka. Var har helgen tagit vägen?? Har bara rusat förbi oss.

I dag har jag och snäckan bara tagit det lugnt hemma. Då vi resten av veckan har fullt upp ;)
Hann med att baka lite bullar med snäcka i förmiddags, snäckan bakade sina egna små kakor med sin playdohlera ;)
Blev fina små kakor..

I fredags kväll var det vår årliga grannfest här på gatan. Vädret var tyvärr inte riktigt med oss då det både regnade och till och med började mullra efter ett tag.
Vi hann grilla och få i oss halva maten då det började regna, så vi tog bord och stolar och flyttade in i grannens garage.
Vår ena granne har ett garage som är lika stort som ett hus så vi fick gott och väl plats där inne.
Var en jätte trevlig kväll med grannarna på gatan med mycket skratt och god mat.

På Lördags eftermiddagen åkte vi hem till mina föräldrar och lämnade av vår lilla älskling som skulle sova hos mormor och morfar.
I Lördags var det hela 6 år sedan jag och älsklingen träffades. Kan inte fatta att vi redan har varit tillsammans i hela 6 år. Tiden går så fort!
Blev china restaurangen på kvällen då både jag och älskling älskar china mat.
Senare under kvällen bar det iväg till kära syster L & hennes J, då vi alla sedan åkte iväg på lite party ;)
Jätte trevlig kväll!

I går var det Mors dag och jag fick jätte fina blommar och choklad av älskling och snäckan.
Grattis i efterskott till alla fantastiska mammor där ute!
I går kväll hämtade vi vår lilla skatt hos mina föräldrar, där det även blev smörgåstårta och hallontårta. Mums!
Det hade gått jätte bra att sova över hos mormor och morfar för snäckans del, vår duktiga lilla tjej. Sovit, ätit och inte alls varit ledsen eller gnällig då jag och sambon inte var där.

Ha en bra Måndag vänner!



Mina och snäckans fina och goda kakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar