tisdag 1 juni 2010

Fika, Studio 19 & 18 månaders dag


Min och snäckans dag började med en fika på Hartmans med Dinka och hennes solstråle Tilda. Alltid lika glad varje gång vi ses :) Efter en mysig fika blev det lite shopping på Lindex och Kappahl. Blev två par leggings och 10 par strumpor till snäckan. Tänkte byta ut alla snäckans strumpor då dom gamla hade gjort sitt för länge sedan, så det blev ett gäng strumpor med hem ;) Bara älskar leggingsen som snäckan har, passar till allt ju. Både till tunika, kjol och klänning. Helt perfekt! Tror att jag har alla färger till henne ;)



Efter shoppingen blev det lite bråttom hem, då snäckan skulle ta sin middagslur och kära mamma skulle komma till oss och passa snäckan undertiden som jag skulle till frisören och fixa mitt hår. Blev jätte nöjd med både klippningen och färgen!


I kväll har jag och älskling haft myskväll med vår lilla snäcka som i dag är exakt 18 månader gammal.Kan inte fatta vad tiden har tagit vägen, känns som att det bara var några månader sedan vi kom hem från bb med vår lilla älskling.

Är en stor tjej nu!


Fick i dag hem min ute termometer som jag beställt som snälla älskling har satt upp. Nu hänger den så fint på husväggen, men tyvärr så är inte graderna så höga på den än. Får hoppas att det blir soligt och fint i morgon då vi ska ner till byn och titta på studenterna som ska ha balkväll. Dom kommer vara så fina i sina balklänningar och kostymer.



Ha en bra kväll vänner!

1 kommentar:

  1. hihih nu har hon strumpor så det räcker hoppas vi :0) Ska själv investera i måååånga par vita imonn för här är det likadant.Skorna jag köpte till snäckan idag var för små..så jag får byta mot något annat.Vi får träffas snart igen..


    Kram!

    SvaraRadera