torsdag 10 juni 2010

Gårdagen i bilder!

I Tisdags var jag och snäckan och fikade med Johanna
och hennes lilla Trine.
Blev en shopping runda i byn också och då hittade
jag denna tröjan på rea för endast 99 kronor.
Vilket klipp!!
Bakade mina älsklingskakor kärleksmums på fm.
Jätte bra att ha i frysen om man får oväntat besök.
Vilket händer ofta ;)
Blev fika efter kakorna var färdiga!
Mums!


När jag bakade gjorde snäckan också det med sin lera.
Blev lite smakprovning på leran också, men den åkte
ut lika snabbt med ett fryn på lilla näsan ;)



Ligger och läser sina böcker i sin myshörna,
vilket hon älskar att göra.



Snäckan äter jätte bra nu.
Stor skillnad på bara några veckor då hon bara
skulle äta biff stroganoff eller spagetti och köttfärsås.
Nu äter hon jätte bra helt själv.
Vår duktiga lilla tjej!

Innan älskling kom hem från jobbet kokade jag potatis
gjorde hemmagjorda köttbullar med gräddsås.
Älskar husmanskost!


Innan det var sovdax hann vi med en lekrunda
ute.


Innan sovdax myste snäckan med Pappa!

När snäckan susade sött hemma hos pappa var jag
och syster L i deras nya hus som hon och hennes J har köpt, för
att ta lite mått till grejerna dom köpt i dag. Ska fixas igordning lite innan dom flyttar in
i början av Juli.
Jag bara älskar deras hus, ligger lite utanför byn men ändå
nära med bara nån kilometer in, och nära till sjön.
Och så fint och frächt inne.
Nästan lite avundsjuk ;)

I denna kartong är mitt nya projekt som jag hämtat hos Dinka.

Började lite smått på det i går kväll.

Om det går bra får ni se var det är för projekt ;)

När jag kollat klart på Arga snickaren på tv,

blev det en lung stund innan läggdax med nya

nummret av Hem ljuva Hem.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Gud, vilket fint hus din syster har köpt.Hoppas du får ihop tavlan :0) för den är ju verkligen super snygg!

    KRAM!

    SvaraRadera