tisdag 29 juni 2010

Värmebölja


I förmiddags innan det blev på tok för varmt körde jag och snäckan till byn för att handla lite mat, blev självklart även en runda i klädaffärerna i byn ;)

När snäckan tog sin middagslur klippte jag gräset och gottade mig i solen för att bättra på brännan ;)
Skulle egentligen följt med kära syster L till havet i dag. Men jag tror att det hade blivit för varmt och jobbigt för snäckan då dom lovat jätte varmt i dag, vilket det blev.
Har i eftermiddag/kväll varit ute hela tiden med snäckan. Hon tycker att det är jätte roligt att vara ute nu när det är så fint väder så att hon kan leka med sina nya uteleksaker.
Favoriterna är cykeln och poolen!
Men man märker på kvällarna att denna värmen tar på dom små krafterna på snäckan.
Är helt slut innan läggdags.
Har i kväll haft middagsbesök av kära mamsen. Alltid lika roligt att ha mamma här.
Ha en bra kväll vänner!

Snäckan hjälper så gärna till att fylla poolen med vatten..
Och att vattna gräset lite också ;)

Vår lilla solstråle älskar att bada!



Jag njuter i solstolen brevid snäckan som leker så snällt i sin älskade pool


Snäckans nya åk som hon tycker såå mycket om ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar