måndag 28 juni 2010

Måndag



Så roligt att plaska i poolen när det är varmt och skönt ute!

Måndag, ny vecka och jag är äntligen ledig. Tills helgen kommer iallafall.
Har haft en fantastisk bra midsommar trots att jag jobbat midsommardagen och söndag.
Med goa vänner, mycket skratt och fantastiskt god mat.
Kunde inte bli mer lyckad!

I dag har jag och vår lilla skatt varit hemma hos min kära mamma och hälsat på.
Alltid lika roligt, lugnt och skönt där hemma på landet.
Skönt att komma dit ibland där det är så tyst och lugnt.
Har legat hemma och pressat i solen och lyckats bränna mina axlar.
Aj aj vad det gör ont!
Men jag hoppas att jag blev lite brun iallafall då jag är helt kritvit.
Har jätte svårt för att bli brun :(
Undertiden har snäckan plaskat runt i sin pool, vilket hon älskar ;)
Sedan blev det en lång tupplur ute i vagnen.

Nu ska jag ta och sätta mig och läsa mina favorit tidningar som kommit på posten i dag.


Ha en bra start på nya veckan vänner!

1 kommentar:

  1. Tack vännen!
    Ser ut som Tilda har det bra i sin lilla pool.Svalka av sig i denna sommarvärmen.Vi får hålla oss inne idag snäckan fick feber igår kväll.Puhh vad jobbigt när de små är sjuka.Ska föröska lägga mig på balkongen i eftermiddag och sola lite när hon sover middag.Vi träffas jätte gärna en dag när snäckan har blir frisk.

    KRAM!

    SvaraRadera