onsdag 2 juni 2010

Sommar Onsdag


Vilken underbar sommar dag det har varit hela dagen. Man blir så glad och pigg när solen skiner och det är varmt och skönt.
I förmiddags har jag äntligen tagit tag i att plantera alla mina sommarblommor i ute krukorna och fixat igordning i trädgårdslandet. Med smultron, jordgubbar, gräslök, blommor och mycket mera. Jätte skönt att äntligen har blivit klar med det! Undertiden som jag fixade ute lekte snäckan så snällt i sin sandlåda som hon älskar. Och självklart fick jag "hjälp" av snäckan som också grävde i landet och la jorden i sin lilla skottkärra ;) Så sött!

I kväll har jag, snäckan, kära mamma & pappa och syster L & hennes J varit i björkparken och tittat på studenterna som ska ha balkväll. Tyvärr kunde inte älskling följa med i kväll då han var tvungen att jobba över :( Blir så när dom har mycket att göra på jobbet. Dom var så fina allihopa i sina vackra balklänningar och kostymer. Men speciellt fin var ju vår kära Emma i mina ögon ;) Tyckte dock lite synd om killarna som hade kostym på sig i dag när det var stekande hett ute.
Såg lite varma ut ;)

Efter björkparken bar det hem till min kusin Sebbe på smörgåstårta och fika. Då han i dag blir hela 13år. Var jätte trevlig kväll hemma hos dom, som även var första gången jag,snäckan och älskling var där då dom har fått en ny lägenhet inne i byn.

Måste även säga grattis än en gång till kära syster L & hennes J som vann budgivningen på huset. Är jätte glad för eran skull då huset var jätte fint. Önskar er all lycka med huset!

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar