fredag 25 juni 2010

Midsommarafton=Kärleksdag

Vår lilla älskling i midsommarkrans med sin älskade kanin ;)

Midsommarafton och så härligt sommarväder.
Fantastiskt väder med sol och värme, kunde inte blivit bättre väder då vår midsommar mestadels har bestått ute.
Härligt att kunna vara ute så mycket nu när vädret börjat bli bättre.

Ingen vanlig dag i familjen...
Kära syster S och hennes P har förlovat sig :)
Är så glad för er skull och jag önskar er all lycka och kärlek i livet.
Har väntat såå på denna dag då dom varit ett par i 5 år.
Hennes romantiska P hade beställt ringar och fått hem dom i går (inte en dag försent) för att göra denna dag till deras.
Fantastiskt fina ringar!
Är i dag även hela 26 år sedan mina föräldrar gifte sig.
Vad tiden går fort..
Är en riktig kärleksdag, med massa massa kärlek i familjen!!

Har i dag varit hemma hos kära syster L och hennes J på midsommarmat och till efterrätt hennes hemmagjorda jordgubbstårta.
Mums!
Börjar bli tomt i deras lägenhet nu, då det bara är en vecka tills dom får tillträde till deras hus. Ska bli jätte roligt för dom, är jätte glad för deras skull.
Efter att snäckan tagit sin middagslur åkte vi till Fälhult och firade midsommar med släkt och vänner.
Har haft en fantastiskt trevlig midsommar kväll med dans runt midsommarstången, brännboll, grillning och trevligt sällskap mm.
Vår lilla älskling har varit så pigg och glad hela kvällen och lekt med sina kompisar.
När vi kom hem efter en trevlig kväll tog det nog bara en minut tills vår lilla snäcka susade gott i sängen.
Tar på krafterna att busa och ha roligt men kompisarna för snäckan ;)

Strax blir det sängen för mig då jag ska jobba i morgon.

Hoppas att ni har haft en riktigt bra midsommar vänner!

Kära syster S och hennes P Förlovningsringar... Så fina!

Min midsommarkrans! Gjorde en till mig och en till snäckan.

Vår stora och fina midsommarstång vi gjort i eftermiddags!



Blev dans runt midsommarstången innan det var dax för grillning

1 kommentar: