tisdag 15 juni 2010

Present funderingar....


Är nu mindre än en månad kvar tills jag fyller 25 år. Många släktingar och vänner har frågat var jag önskar mig. Funderar på att önska mig pengar så att jag kan skramla ihop till en system kamera. Kostar dock en del.. Kära syster L köpte en Nikon D90 + objektiv AF-S DX Nikkor 18-105 mm f/3.5-5.6G ED VR i våras och jag vill så gärna ha något liknande, då den är kanon och tar fantastiskt fina bilder. Har en bra digital kamera men det är ju inte att jämföra med dom fina bilder som man kan ta med en systemkamera.


När snäckan föddes köpte vi en ny videokamera för att följa henne under uppväxten. Så att hon själv kan se det när hon är vuxen. Är ju jätte roligt att titta på och ha som minne som man kan titta tillbaka på om och om igen.
Så det kanske är dax för en ny kamera nu också??

Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar