fredag 4 juni 2010

Fredag


Har varit en fantastiskt härlig sommar dag. Kunde inte varit bättre väder till studenterna.


I dag har jag och snäckan varit inne i byn på lite shopping och handlade även lite tills helgen. Jag ska jobba hela helgen och hinner inte handla då, så en runda på Maxi blev det också.
Lite tråkigt att jobba denna helgen då vi annars skulle på studentfirande i kväll.
Men när man ska upp i morgon vid 6 vill jag gärna vara pigg och utvilad, då jag ska jobba hela 10 timmar i morgon. Så det blir en härlig kväll med min älskade familj istället. Med massa mys och god mat. På kvällens meny var det lasagne. Mums!


I kväll har jag och min lilla familj, syster L och hennes J, och mamsen varit inne i byn och kollat när dom glada studenterna sprang ut och åkte runt i byn i sina fina åk.
Längtade tillbaka då jag tog studenten, vilken underbar dag det var.
Hade kunnat göra om den dagen varje år!


Ha en bra Fredags kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar