torsdag 3 juni 2010

Öppna förskolan och sandaler


Underbar sommar dag i dag med. Så härligt att sommaren äntligen har kommit.
Hoppas att den är här för att stanna!
I dag har jag och snäckan varit på öppna förskolan med Jenny och hennes små prinsessor.
Var jätte trevligt då vi var ute med barnen i det fina vädret.
Hann även med en runda in i skoaffären i byn innan det var dax för snäckans middagslur.
Blev ett par Pippi sandaler till snäckan. Äntligen har jag hittat ett par sandaler till snäckan i hennes storlek, då andra jag har tittat på antingen har varit försmå eller förstora i hennes storlek.

Nu när snäckan tar sin middagslur ska jag gå ut och sola lite då jag är krit vit och behöver lite färg ;)
Sedan bär det av till IKEA med kära syster L för lite shopping till hemmet ;)

Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar