måndag 7 juni 2010

Mot Kristianstad

Snäckan leker så snällt under bilresan :)

Så tråkig dag, bara regnar och regnar...
Så jag, snäckan och kära M & K körde en runda till Kristianstad i morse för lite shopping i stan.
Tycker att Kristianstad är en jätte fin stad. Mysig affärer att strosa runt i och fina caféer
Borde nog åka dit oftare för att shoppa.
Blev massa fint till både mig och snäckan. Men mest till vår lilla skatt som alltid ;)
Finns så mycket fint till dom små liven.

Passade på att köpa en Bumling golvlampa när jag var i Kristianstad som jag hittade på blocket för endast 300 kr. Var inte jätte fin då den var brun och ful, men i bra skick. Så i kväll har jag spraymålat den vit. Blev jätte fin! Sen har man ju en elektriker till sambo som utan problem ska fixa ny el i lampan då den befintliga var gammal och dålig. Blir nog kanon när den är helt färdig!

Nu ska jag bara fundera ut var jag ska ha den i hemmet. Blir antingen i snäckans rum eller i vardagsrummet. Men om jag ska ha den i vardagsrummet vill jag ha en bumling taklampa över tv bordet. Måste isåfall inskaffa det. Får sova på saken.

Ha en bra kväll vänner!


Några av mina toppar som fick följa med hem

Snäckans nya coola jeans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar