onsdag 12 maj 2010

Regnig och grå dag


Uch vilken tråkig dag det har varit i dag, det bara regnar och regnar och är jätte kallt ute. Känns precis som höst.

I går var det jobbedag för min del, så snäckan var hemma hos sin mormor en runda i går eftermiddag innan älskling slutade jobba. Snäckan älskar att vara hemma hos mormor och morfar och få 100% uppmärksamhet :)
Gick brevid på plan 5 i går kväll, då jag ska jobba där ibland på mitt schema.
Var jätte roligt att vara tillbaka på min gamla avd igen, var där jag började jobba för 4,5 år sedan. Så det var jätte roligt att träffa mina gamla arbetskamrater!

I dag har jag och snäckan varit hos min kära vän Johanna och hennes lilla Trine på frukost.
Jätte roligt att träffas då det var ett tag sedan sist. Och tyvärr så blir det nog inte så ofta vi kan ses den närmaste tiden. Då hon och hennes man precis har startat ett företag, så all tid går till företaget. Men det är så roligt att det går bra för dom :)

I eftermiddags när snäckan sov sin middagslur passade jag på att storstäda och tvätta några maskiner tvätt. Så nu är det så rent och fint här hemma :)
Jätte skönt när man har det gjort!

Efter Arga snickaren på tv blir det sängdax och en Alvedon för min del, då jag inte känt mig så bra i kväll :( Huvudet värker, halsen svider och jag känner mig allmänt hängig och slö. Uch jag vill inte bli sjuk.. Hoppas det är bättre i morgon!

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar