fredag 21 maj 2010

Fredag


Då var det redan Fredag kväll.
Fattar inte vadför dagarna går så fort innan jag ska jobba min helg?
Men så är det oftast, känns det som ;)

I dag har det varit en riktig fixar dag hemma hos oss!
Har blivit städning, tvättning, strykning, handling, matlagning, och självklart shopping mm.
Så skönt att ha fixat det i dag då jag ska jobba hela helgen.
Blev en runda shopping i byn efter jag handlat mat tills i helgen. Hittade massa fint till snäckan och ett par fina skor till älskling som även han gillade.
Har även hunnit med en promenad med snäckan innan ösregnet kom.
Oj vad det regnade, öste ner i mer än 40 minuter. Såg ut som en sjö ute på gatan.
Men ska nog inte klaga då jag senare på kvällen såg på nyheterna hur många stackars familjer vars hus och källare var fyllda med vatten, och inte kunde bo i sina översvämmade hus.

I kväll har jag haft mys fredag själv, framför tvn. Jätte trisst!
Älskling är med sin bror i kväll, och kommer inte hem förrens sent i kväll :(
Snäckan var så trött och somnade redan vid 7 i kväll då hon sovit dåligt i eftermiddags. Bara 20 minuter!
Såg i kväll att det var en liten tandsing på g. Det förklarar att hon sovit lite oroligt på nätterna den senaste veckan och i eftermiddags.

Blir sängen tidigt i kväll då det är jobbedag i morgon och för att det är så tråkigt att vara uppe helt själv utan något bra på tvn.

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar