tisdag 18 maj 2010

På fötterna igen...



Då var det ny vecka och har redan blivit Tisdag förmiddag.
Fick sovmorgon i dag och hann till och med få en varm och skön morgonduch innan snäckan vaknade.
Jätte skönt när man är lite krasslig fortfarande.
Men jag känner mig mycket bättre nu än vad jag kände mig i helgen!
Har ingen feber och inte den hemska huvudvärken längre. Men tyvärr ganska ont i halsen fortfarande.

Har varit så drygt att bara ligga hemma i soffan hela helgen och bara sovit, tittat på tv och datorn och sedan om igen...
Så i går var jag i byn och köpte hem mig ett lager med tidningar som lite omväxling.
Men dom ligger på köksbordet fortfarande ;)
Blev sittande vid datorn i går kväll med fotobeställningar. Har jätte många bilder på datorn som jag vill ha i en fotobok och inte bara liggande i datorn. Och det tog sin lilla tid ska ni veta med över 500 bilder som skulle skickas iväg...
Har tänkt så många gånger att jag ska ta tag i fotobeställningarna men har bara skjutit fram det hela tiden, så då blir det några bilder av det.
Men nu är det gjort och det känns jätte skönt!

Nu ska jag få i mig min försenade frukost, sedan får vi se vad denna dagen har att erbjuda.

Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar