torsdag 27 maj 2010

Öppna förskolan och Shopping




I förmiddags var jag och snäckan på öppna förskolan med min kära vän Jenny och hennes två små snäckor.
Var mycket föräldrar och barn där i dag. Jätte roligt då snäckan hade fullt upp att leka med alla barnen.
Meddans vi föräldrar satt och pratade och tog det lugnt. Jätte skönt!

Älskling har varit hemma från jobbet i dag och kommer nog vara det i morgon också då han hade svetsat på jobbet utan svetsarhjälm. Inte bra!
I går när han kom hem från jobbet var han röd både i och runt ögonen, såg inte bra ut.
Fick åka och köpa ögon droppar till stackarn på apoteket.
Men det är lite bättre i dag, svider lite i ögonen och är väldigt röd.
Stackars min älskling, han kommer ju inte att svetsa igen utan hjälm.

Undertiden som snäckan sov sin middagslur var älskling hemma med snäckan.
Då passade jag och kära syster L på att ta lunch på ett ny öppnat fik/lunch ställe i byn.
Efteråt blev det shopping ;)
Två t-shirt till mig och massa kläder till snäckan ;)
Blev även massa blommor som jag ska ta tag i att plantera i trädgården.



Ha en bra dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar