torsdag 13 maj 2010

Krasslig


Då var det Kristi himmelsfärds dag, och jag är sjuk :(
Har inte blivit mycket sömn i natt då jag har legat och frusigt hela natten.
Vaknade med huvudvärk och jätte ont i halsen i morse. Känns som knivar jag har i halsen varje gång jag sväljer. Dock ingen feber, än iaf. Hoppas man slipper det. Uch jag kan inte vara sjuk nu, jag ska ju jobba i helgen. Hur ska detta gå?

I eftermiddag var jag och min lilla familj bjudna hem till min kära Mamma och Pappa på grillat. Mums!
Men i dag smakade det inte gott som det annars brukar.
Inget smakar iof som det brukar när man är sjuk.
Har istället mumsat i mig Alvedon hela dagen för att orka vara uppe lite i dag.

I kväll skulle jag och älskling ha rensat i vårat förråd, då det är en massa skräp där ute som vi ska slänga på tippen. Blir tyvärr lätt att man slänger ut det i förådet och tänker att man ska ta det sen. Men det blir alldrig sen, förrens det är så fullt att man knappt kommer in genom dörren.
Men eftersom jag är krasslig har stackars älskling fått rensa själv.
Har lånat Mamma och Pappas bilsläp och stora Jeep, så i morgon ska älskling till tippen för att slänga allt. Ska bli så skönt att bli av med det så man kommer in i förådet igen.

Nu ska jag strax gå och lägga mig och hoppas på lite mer sömn i natt.
Och att jag mår bättre i morgon!

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar