söndag 9 maj 2010

Redan Söndag...




Då var det redan Söndag! Tråkigt att helgerna går så fort förbi när man är ledig :(

I går förmiddag var jag och min lilla familj hos våra kära vänner J & Å, som precis har startat ett nytt företag inne i byn. Älmhults veterinärklinik, dom har haft öppet hus hela helgen så vi var där och kilade hur fint dom hade fått det och gav självklart en lycka till blomma.

På kvällen hemma hos oss kom vår kära vän J och hennes lilla snäcka och älskade syster S och hennes P till oss på grillkväll. Var jätte trevligt! Och jag som älskar grillat oxå. Mums!
Vi skulle egentligen åkt till sista Granada men vår vän J fick tyvärr ingen barnvakt till sin lilla snäcka, så det blev en grill kväll istället. Och i dag ångrar man absolut inte att vi var hemma i går, finns ju inget värre än att vakna upp med huvudvärk och må dåligt en hel dag efter en kväll ute ;)

Nu ska jag se vad jag och min lilla familj ska hitta på för roligheter i dag.

Ha en bra Söndag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar