söndag 9 maj 2010

Vitt Vitt Vitt

Denna regniga och gråa Söndag eftermiddag har jag ägnat mig åt att måla och måla i gäst/arbetsrummet.
Var tänkt att vi skulle påbörja vårat ute projekt. Men det har regnat hela helgen och då är det inte alls roligt att vara ute och pyssla, när man blir både kall och blöt efter ett tag.
Så jag började med inne projektet i väntan på bättre väder.
Vårat gäst/arbetsrum har varit så mörkt. Med både mörka väggar och mörka möbler.
Så nu ska det bli ljust och fint med vita väggar, vitt skrivbord och mina älskade vita Charles Eames stolar som också ska få flytta in.
Och självklart gästsängen, till våra övernattningsgäster.

Blir nog jätte bra när det är färdigt!

Nu väntar sängen då jag är helt slut efter allt målande. Har fått måla väggarna tre gånger då tapeten var så mörk under och lyste igenom på det vita :(

God natt vänner!

Halva väggen målad en gång och andra två gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar