tisdag 14 september 2010

Rusk dag


Uch vilken ruskig dag..
Ville bara ligga kvar i sängen och dra täcket över huvet när man hörde hur det ös regnade och blåste ute.
Och så blev det också ;)
I dag gick älskling upp med snäckan så jag fick ligga kvar och sova en stund till..
Jätte skönt!!

I eftermiddags när snäckan vaknat efter sin middagslur blev det en runda till det blågula varuhuset IKEA för lite shopping och en bit mat med kära mamma.
Som vanligt kommer man ju inte hem därifrån utan att ha köpt något, av en konstig anledning.
Blev lite smått och gått med hem..

I kväll har jag och vår lilla skatt myst, tittat på tv och ätit gott.
Nu susar hon så sött i sin säng och jag ska ta och slänga mig i soffan och kolla på ensam mamma söker som jag missade i söndags.
Synd att min älskling inte ligger brevid mig och myser,
men så är det när han jobbar kväll :(

Ha en skön kväll vänner!


Med hem från Ikea fick b.l.a två Orkideer följa med till sovrummet

Och detta badrumsset..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar