torsdag 9 september 2010

Didriksons


Nu är den här, det sista ytterplagget till snäckan.
Blev en röd Didriksons overall som snäckan ska ha på dagis.
Polarn O. Pyret vinterjackan och vinterbyxorna jag köpte förra veckan är tänkt att hon ska ha hemma när hon inte är på dagis.
Hade först tänkt att köpa en Polarn O. Pyret overall till snäckan att ha på dagis.
Valde mellan Polarn O. Pyret overall, Didriksons overall och Reima overall då jag har blivit rekomenderad dessa overaller av många andra föräldrar som varit jätte nöjda med dom.
Men efter att ha läst tidningen Vi föräldrar så var Didriksons overallen bäst i test så det var inte så svårt att välja vilken jag skulle klicka hem.

Snart ska jag och snäckan ta och köra hem till kära mamma och pappa och äta våfflor.
Jag älskar våfflor!
Sedan blir det att jag ska ta hem ytteliggare ett lass till med ved.
Puh så nu kommer vi att få köra runt i Pappas stora arbets Jeep tills på Lördag.
Då vi måste byta bil med pappa då vi inte har någon dragkrok på vår bil :(
Inte alls roligt att köra runt med den stora bilen i byn och försöka parkera på alla smala parkeringar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar