måndag 20 september 2010

Dyr dag

Kvällens middag, Kyckling med massa grönsaker, ris och god sås!
Måndag igen och en helt ny fantastisk vecka framför oss!
Helgen har varit härlig som familjen spenderat med vänner och min familj.

I eftermiddags har jag varit hos min frisör och färgat håret mörkare och klippt mig.
En efterlängtad tid dom jag fått omboka två gånger då jag varit sjuk och sedan vår lilla skatt.
Efter jag fixat håret åkte jag och solade solarium, måste ju bättra på brännan lite nu när sommaren är över..
Undertiden var min stackars älskling hos tandläkaren för att laga två stora hål hos tandläkaren.
Stackars min älskling!
Lite orättvist då jag hade det så bra hela em och han plågades så :(

Har blivit en dyr historia på bara en dag :(
Jag har vatt hos frissan 1300 kr, älskling vatt hos tandläkaren 3200kr och sedan har vi beställt bilservice på bilen 5600 kr.
Jag kan inte förstå att det kan kosta nästan 6000 kr för bilservice + kamremsbyte på bilen!
Puh många slantar som brännts i dag :(
Men men det kostar att leva ;)

I kväll har vi haft en mysig kväll hela familjen.
Jätte skönt denna veckan då älskling jobbar tidigt pass och kommer hem vid lunch till oss.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan en stund brevid älskling innan läggdax!

Ha en bra kväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar