fredag 3 september 2010

Härliga Fredag

Min fina vita orkide som jag köpte för endast 49 kr på Ikea i går
när jag och kära syster L var där och shoppade

Då var det äntligen Fredag...
Älskar fredagar då det är sista jobbe dagen för älskling och vi har hela helgen tillsammans..
Han har iof jobbat klart och är hemma men han har jobbat natt denna veckan och sover därför till eftermiddagarna..
Tycker lite synd om min älskling som var tvungen att rycka in denna veckan och jobba natt.
Har själv gjort det en gång och det är inte så lätt att bara vända på dygnet för en vecka och sedan ska han tillbaka till sitt normala schema nästa vecka och jobba dag.

Just nu susar vår lilla snäcka sött och jag passar då på att sitta här en stund och ska snart slänga mig i soffan och läsa nya numret av Vi föräldrar.
Skönt med lite egen tid ibland!

När snäckan vaknat ska vi laga lite middag tills älskling vaknar och sedan ska vi gå ut i trädgården en stund.
Har varit och köpt nya fina höst blommor som jag ska plantera i mina krukor.
Sommarblommorna som är i krukorna nu är allt annat än fina...

Ha en skön Fredag kväll vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar