onsdag 15 september 2010

Nya familjekalendern från IsaForm är påväg hem till oss


Fick i dag ett mail om att jag kunde förhandsbeställa familjekalendern 2011 från IsaForm.
Och självklart ville jag det, då jag har haft kalendern detta året och varit jätte nöjd med den.
Den är snygg, stilren och man får plats med det man behöver anteckna.

Har i dag varit med kära syster L hela em/kvällen då hon varit ledig i dag.
Jag älskar att vara med mina systrar.
Dom betyder allt för mig.. Vad hade jag gjort utan dom?

I kväll när snäckan hade somnat satt jag och beställde hem lite nya tröjor till mig från H&M.
Är så trött på mina tröjor jag har hemma, sen har jag jätte mycket t-shirtar sen i somras och det börjar bli lite kallt med det nu.
Så nu väntar jag på mina nya tröjor och mysiga stickade cardigans och polotröjor till hösten.

Nu sitter jag framför tvn med en varm kopp choklad och det brinner och knastrar så mysigt i kaminen brevid mig med massa massa ljus tända i mina fina Iittala ljuslycktor.
Höstmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar