fredag 10 september 2010

Älskade Fredag

God marängsviss fick jag och snäckan hemma hos min kära vän J
Mums så gott det var!

Hej kära vänner!!

Äntligen Fredag och helgen framför oss.
Älskar helgerna då man får vara samlad hela familjen, finns inget bättre!
Har varit en ganska lugn Fredag här hemma.
Tvättat min stora hög med tvätt som jag inte orkat ta i tu med på ett par dagar.
Handlat inför helgen, brukar alltid bli lite extra gott på helgerna.
Och slutligen blev det en runda i byn för lite shopping.

I eftermiddags var jag och snäckan hemma hos min kära vän J och hennes två små snäckor.
Var jätte roligt att träffas då det var ett tag sedan sist.
Nu susar vår älskade Tilda gott så nu ska jag och älskling ta det lungt och
titta på en film och bara mysa!
Ha en bra Fredag kväll vänner!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!
    Låter som ni med har en mysig och bra fredag.Fick du mitt sms innan idag?Det var verkligen synd att vi inte kan komma.Skulle nog inte gått ut med Tilda idag.Febern kom ju tillbaka puhh..Stackar liten!!

    KRAM!

    SvaraRadera