torsdag 16 september 2010


I veckan kom mina svarta stövlar och höstkavaj som jag klickat hem

God kväll kära vänner!

Uch vilken regnig och trisst dag det kar varit hela dagen.
Riktigt höstrusk!
Har sovit jätte dåligt i natt då jag vaknat upp många gånger då det har regnat och blåst jätte mycket.
Hoppas på bättre sömn i natt!

Efter frukost tänkte vi att vi skulle till öppna förskolan en runda innan älskling började jobba.
Roligt när hela familjen kan gå dit.
Men eftersom vi måste handla och fixa lite andra ärenden innan helgen så blev det ändrade planer.
Blev handling med hela familjen och lite andra ärenden i byn. Sedan begav vi oss hem till svärmor och hälsade på.
Får ta öppna förskolan nästa vecka.

Efter att snäckan sovit middag och älskling börjat jobba åkte jag och snäckan hem till kära mamma och pappa.
Vi var och hälsade på min kära farmor en runda. Var jätte roligt då det var länge sedan jag och snäckan träffade farmor.
Hon bjöd på min favorit, våfflor med grädde och hallonsylt.
Är ju så gott med våfflor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar